Home

IPhone overzetten lukt niet

Foto's overzetten van iPhone naar PC? Dit is dé oplossing

1. Hele fora staan er vol mee: het grote probleem waarbij het niet lukt om alle foto's over te zetten van je iPhone naar je PC. Misschien herken je het ook wel: je hebt 300 foto's op je iPhone staan, maar als je de iPhone aansluit aan je computer dan zie je maar 30 foto's tevoorschijn komen in de welbekende DCIM map
  2. Een nieuwe iPhone of iPad instellen is tegenwoordig een fluitje van een cent en kan direct vanaf het toestel zelf. Uiteraard kun je een reservekopie terugzetten, maar je kunt ook via een lokale wifi-verbinding draadloos de gegevens overzetten, eventueel ook met een kabel gebruiken.. De functie ligt in het verlengde van het automatisch configureren met een iOS-apparaat in de buurt
  3. Sluit uw iPhone, iPad of iPod touch met een USB-kabel aan op uw Mac. Open de app Foto's. In de app Foto's wordt een scherm 'Import' weergegeven met alle foto's en video's die op uw gekoppelde apparaat staan. Als het importeerscherm niet automatisch verschijnt, klikt u op de naam van het apparaat in de navigatiekolom van Foto's
Iphone is geblokkeerd, verbind met itunes, mijn iphone is

Ontgrendel de iPhone als dat nog niet is gebeurd. Op de iPhone verschijnt de vraag of u het apparaat toegang wilt geven tot de foto's en video's. Tik op Sta toe of Vertrouw. Open op de computer de Verkenner via het pictogram van de gele map in de Taakbalk. Klik in het linker menu op Deze pc. Dubbelklik op Apple iPhone of op de naam die u de. Jouw gloednieuwe iPhone wil je zo snel mogelijk gebruiken. Wel moet je eerst nog even de gegevens van je oude iPhone naar de nieuwe overzetten. Er zijn 3 manieren om dit makkelijk te doen. In dit artikel leggen we stap voor stap uit hoe je de gegevens overzet van je oude naar je nieuwe toestel Het overzetten kan een aantal minuten duren, afhankelijk van hoeveel gegevens er overgezet moeten worden. Bij de optie wordt vooraf al een geschatte tijd getoond. Terwijl je gegevens worden overgezet van de oude naar de nieuwe iPhone, zijn beide apparaten tijdelijk niet bruikbaar Mocht je er niet uit komen, dan kun je naar de Apple Store gaan om hulp te krijgen bij je persoonlijke setup. Dat zal ook wel nodig zijn, want de 'Move to iOS'-app helpt je niet verder

Kopie, apps en gegevens overzetten naar nieuwe iPhone

Ik heb gisteren een reservekopie gemaakt op mijn iPhone 7 plus omdat deze zou worden opgehaald door de verzekering nu probeer ik mijn reservekopie over te zetten naar mijn oude telefoon. alles lukt bij het overzetten behalve whatsapp. als ik whatsapp download dan komt er te staan geen reservekopie terwijl dit onmogelijk is. kan iemand mij helpe het lukt me niet om foto's van mijn iphone te kopieren naar mijn laptop. M'n laptop vindt de foto's, vraagt vervolgens of ik ze wil importeren, dat bevestig ik dan en vervolgens komt er te staan 'Er is iets mis gegaan.' Soms importeert hij er een aantal en dan komt weer die melding. Dan kan ik kiezen om het opnieuw te proberen of te sluiten Foto's overzetten nr computer lukt niet. Foto's overzetten nr computer lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verbind mijne iphone met mijne computer en ik vind het icoontje van iphone camara.Maar als ik verder klik op die map kom ik (verdwijnt na registratie

Foto's en video's overzetten vanaf een iPhone, iPad of

Als ik vanuit mijn iPhone foto's wil importeren naar mijn laptop (Windows 10), zegt ie telkens dat er geen nieuwe bestanden zijn om te importeren... terwijl ik honderden foto's heb die geimporteerd moeten worden. HELP! Het lukt ook niet via een andere manier... weet iemand raad Beste, Wie kan me zeggen hoe ik mijn contactgegevens en foto's van mijn Iphone naar mijn Galaxy A5 (2017) kan overzetten? Ik heb gelezen dat je dat best via Smart Switch doet, maar dat lukt totaal niet gezien Smart Switch mijn Iphone niet herkent en dus niet opstart WhatsApp gesprekken overzetten iPhone/iOS. Lukt het niet met een van de bovenstaande opties, Helaas is de app niet gratis, deze kost namelijk ongeveer €6,-. Het voordeel is wel dat je dan al je gegevens meeneemt naar je nieuwe toestel. Wazzap Migrator. Productiviteit

Foto's overzetten van iPhone naar computer (Windows 10

Je hebt een sprong in het diepe genomen en bent van jouw oude Android toestel overgestapt naar een gloednieuwe iPhone. Maar het liefst wil je al jouw foto's, contacten en muziek van jouw oude toestel overzetten op je Apple iPhone. In dit artikel leg ik uit hoe je gegevens eenvoudig overzet Een iPhone is niet alleen maar een telefoon. Het geeft u de mogelijkheid om hoge kwaliteit video's te maken en deze te bewaren op uw telefoon. Deze video's nemen echter ruimte in. Met het beperkte en niet uitbreidbare geheugen van uw iPhone, heeft u geen andere keuze dan deze video's te verwijderen om ruimte vrij te maken Het is belangrijk om je iPhone te voorzien van de nieuwste beveiligingsupdates. Probleem: iPhone wil niet updaten of blijft zoeken naar een update. Wat kun je doen bij installatieproblemen? Ontdek de mogelijke oorzaken en gepaste oplossingen

Overzetten lukt niet. Kan het eSIM nummer niet worden overgezet via bovenstaande methodes dan ondersteunt jouw aanbieder deze mogelijkheid wellicht nog niet. Neem contact op met je aanbieder als het nummer niet geactiveerd kan worden of gebruik de app van je provider om eSIM te activeren op je nieuwe iPhone nadat deze is geïnstalleerd Lukt het nog steeds niet? Controleer de softwareversie en of deze wel up-to-date is. Het is ook belangrijk dat je over een stabiele wifi-verbinding beschikt. Blijft de reservekopie van WhatsApp hangen, Daarna kun je de iPhone configureren als een nieuw apparaat. Installeer WhatsApp en kies voor reservekopie. Blijf je problemen houden,. Kom je er niet uit of krijg je de foto's niet overgezet? Laten we het op een andere manier proberen. Foto's overzetten van iPhone naar PC of Mac kan ook met AnyTrans. Check it out. Foto's van iPhone naar PC met AnyTrans. AnyTrans is een computerprogramma waarmee je foto's van je iPhone naar een computer overzet Re: iPhone foto's importeren naar computer lukt niet. Geplaatst: 27-01-18 00:15 . Ja daar heb ik ook aan gedacht maar aangezien ik sommige foto's graag wil houden moet ik die dan of erop laten staan of weer terug importeren Muziek op Iphone zetten lukt niet! Muziek op Iphone zetten lukt niet! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik importeer telkens een aantal nummers in Itunes. die komen dan in de map Muziek.Deze kopieer ik dan naar mijn afspeellijst. Daarna sync (verdwijnt na registratie

Scherm vervangen iPhone 6 Plus Zwart / Space Gray (LCD

Beste lezer, Ik wil alle foto's en video's van mijn IPhone X met IOS 13 overzetten naar mijn PC. Helaas gaat dit niet op de manier zoals het hoort te gaan. Ik sluit mijn iPhone met USB kabel aan op mijn PC of laptop. Beide met Windows 10. Daarna vraagt mijn IPhone, of ik de computer vertrouw. Daar druk ik op sta toe of vertrouw Sluit uw iPhone aan op uw pc en wacht tot het Automatisch Afspelen venster opent. Klik op de optie foto's en video's importeren en pas de instellingen importeren aan. Kies een map om uw video's in te plaatsen. Stel de overige invoer opties in, en u bent klaar om iPhone video naar de computer over te zetten Ik heb vandaag een nieuwe iPhone 11 gescoord en wil die uiteraard graag gebruiken. Wat gebeurd er als je de data niet overzet, niets hielp. Zes uur bij elkaar, want tussendoor natuurlijk wachten wachten wachten of het configureren alsnog lukt

Zijn oude iPhone is een 3Gs. Hij vroeg me of ik alles wilde overzetten. Ik heb reservekopie gemaakt van oude iPhone, iPhone 4S aangesloten en resevekopie overgezet. Maar ik kom niet verder. Na terugzetten kopie start hij opnieuw op, maar dan komt weer het schermpje Hallo, instellen taal en land en Configureer uw iPhone Waardoor u deze muziek niet kunt overbrengen naar pc. Lukt het overzetten van sommige muziek niet, dan zit daar mogelijk het probleem. Muziek overzetten van iPhone naar computer Voor het overzetten van muziek van iPhone naar pc is software nodig. En uiteraard gaat de voorkeur bij zo'n programma uit naar gratis

Video: Hoe zet je gegevens over naar je nieuwe iPhone? - Coolblu

Gegevens van oude iPhone overzetten naar nieuwe iPhone: zo

Door de optie 'Apparaat openen en bestanden weergeven' te kiezen, wordt de iPhone in Windows Verkenner getoond. Als u het venster 'Automatisch afspelen' niet gezien hebt of al hebt weg geklikt, dan is daarmee overigens geen man overboord. Open dan gewoon via de startknop van Windows, menu Start Hi allemaal, Op dit moment kunnen klanten problemen ervaren met het activeren of deactiveren van het doorschakelen op de iPhone. Dit probleem is vorige maand veroorzaakt door een zogenaamde carrier-update. Het is aangekaart bij Apple en wij zijn samen hard bezig achter de schermen om dit zo snel mo..

Hoe app van iPhone 5 S overzetten naar iPad 2? - iCulture

'Move to iOS' werkt niet meer, Android-overstappers lopen vas

Als het scherm gebroken is en niet meer (goed) reageert, uit zichzelf dingen gaat aanklikken of slechts gedeeltelijk nog reageert dan is het tijd om je iphone scherm te laten vervangen. Als een iPhone is gevallen, is het ook mogelijk dat interne componenten los zijn geraakt, waardoor het aanraakscherm mogelijk niet werkt Meer dan 90% van de mensen gebruikt een computer om zijn of haar iPhone te managen. Soms herkent je compter je iPhone echter niet. Het is geen ongewoon probleem dat je iPhone niet herkent wordt waardoor je niet je muziek en andere bestanden kunt behren vanaf je computer Contacten overzetten iPhone: Je wilt de contacten van je oude iPhone overzetten naar een net aangeschafte iPhone? Dit is gemakkelijk. Lees snel verder, dan kom je erachter hoe je dit doet. De eerste vraag die je jezelf moet stellen is: Waar staan mijn contacten? Ik hoor je denken. Ja op mijn telefoon (duh). Maar dat is nog niet zo zeker

Foto's kopiëren naar desktop lukt niet - iPhones & iPads - Go

1. Om je foto's naar de PC over te zetten moet je eerst je iPhone met het witte iPhone kabeltje aan de PC aansluiten. Dat gaat door middel van een USB-ingang. Zorg dat je iPhone ontgrendeld is voordat je de iPhone aansluit anders kan de iPhone geen verbinding maken met de computer. 2
  2. Dit kan niet gedaan worden zonder USB-kabel. Het is niet nauwkeurig. Het is niet in staat om alle foto's van de iPhone te laden en foto's te exporteren van de PC naar de iPhone. Laten we nu eens kijken naar een andere methode waarmee u gemakkelijk foto's tussen de iPhone en de PC kunt overbrengen
  3. Bestanden overzetten op iPhone 7 lukt niet. 3 jaar geleden 20 juni 2017. 1 reactie; 145 keer bekeken R renerichard Nieuwkomer; 0 reacties wil muziek en foto's vanaf mijn mac op nieuwe iphone 7 zetten, lukt niet. verbind de iphone met de mac via kabel, open Itunes, krijg volgende teksten: foto's importeren kan niet.
  4. Tik op het iOS-apparaat op Ga door in het scherm Overstap vanaf Android. Wacht vervolgens tot een tiencijferige code verschijnt. Als op het Android-apparaat een waarschuwing verschijnt waarin wordt gemeld dat de internetverbinding zwak is, kan je de waarschuwing negeren. 4
  5. Klik in het menu op Bestand > Apparaten > Aankopen overzetten van iPad van xxx. Boven in iTunes krijgt u de melding 'Aankopen overzetten'. Dit kan enige tijd duren
  6. Apps overzetten van iPhone naar iPhone. Als je apps wil overzetten van je huidige iPhone naar je nieuwe iPhone, maak dan eerst een back-up in de iCloud. Dit doe je door bij je oude iPhone naar instellingen te gaan, op Apple ID en vervolgens iCloud te klikken, en de iCloud-reservekopie in te schakelen

iPhone gaat niet uit? Dit moet je doen How To MacWorl

Je iPhone overzetten is namelijk niet moeilijk, je moet alleen even weten hoe het werkt. Apps overzetten van iPhone naar iPhone Omdat Apple graag wil dat iPhone-gebruikers na een tijdje een nieuwe iPhone kiezen, maakt de fabrikant het overstappen zo eenvoudig mogelijk WhatsApp overzetten. Eén van de belangrijkste zaken van overstappen naar een nieuwe smartphone is natuurlijk je verzameling WhatsApp-gegevens. Je kunt de data hier niet inzien, maar alleen nagaan of de backup bestaat of niet. Van iPhone naar iPhone. Als je een nieuwe iPhone hebt gekocht,. Maar je iPhone X uitzetten lukt niet op deze manier. Houd je bij de iPhone X, XS (Max) of XR de zijknop ingedrukt, dan gebeurt er iets heel anders: je roept daarmee Siri op. Die leefde voorheen in de thuisknop, maar die is er dus niet meer op de iPhone X-modellen. Om de iPhone X uit te zetten, moet je iets anders doen. iPhone X uitzette Een andere mogelijkheid met kabel - als je het niet via 'Foto's' wil doen - is met het programma 'Fotolader' dat standaard op je Mac staat. Hiermee zou het ook moeten lukken. Dat scheelt een stap als je de video toch niet in 'Foto's' wil bewaren. https://support.apple.com/nl-be/guide/image-capture/imgcp1003/8./mac/10.1

Zo kun je je contacten overzetten naar je nieuwe iPhone

Foto's overzetten van iPhone naar pc. In dit artikel laten we je zien hoe je foto's die op je iPhone staan over kunt zetten naar een Windows-pc. Verbind je iPhone met je pc. Gebruik de USB-kabel die bij je iPhone hoort Gegevens van iOS naar Android overzetten: Samsung Galaxy. Data overzetten van je iPhone kan ook via de Smart Switch app. Deze haalt dan je gegevens op uit iCloud. Gegevens van iOS naar iOS overzetten. Heb je al een iPhone en is je nieuwe telefoon ook een iPhone? Dan kan je erg makkelijk je bestanden overzetten via iCloud

Als u geen reservekopie in iCloud kunt maken of het

1. Al een paar dagen kan ik mijn iphone 5s niet meer synchroniseren met itunes, hij geeft deze foutmelding aan ''iphone kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-54)'' Ik heb itunes en alle andere programma's van apple al verwijderd van mijn laptop en opnieuw gedownload, maar hij blijft die foutmelding geven. kan iemand mij helpen
  2. ica67 » 05 mar 2019 20:46 Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met het volgende
  3. Eerder schreven we al hoe je foto's van de iPhone naar de Mac kon overzetten. We beseffen ons natuurlijk dat niet iedereen naast een iPhone ook een Apple computer heeft. Daarom leggen we in dit artikel graag aan je uit hoe je Foto's van iPhone naar PC overzet
  4. iPhone reservekopie terugzetten lukt niet / aartjan 3 fijne reacties. Update: 16 mrt 2018 • 20:57 • Dit is er zo een waar iedereen wel eens tegenaan kan lopen, omdat vrijwel iedereen binnenkort een nieuwe batterij in z'n iPhone laat zetten. Dat kost tot december dit jaar namelijk maar 29 €, vanwege het batterij-schandaal van Apple
  5. Muziek overzetten met iTunes. Als je zelf wilt beslissen welke muziek bestanden te kopiëren tussen je iPhone en je computer, moet je er eerst zorgen dat jij het Automatisch synchroniseren in iTunes uitschakelt:. Open iTunes op je computer.; Sluit je iPhone via de usb oplaadkabel aan je computer.; Op het scherm van je iPhone tik op Sta toe wanneer gevraagd of jij de computer wilt vertrouwen

Vraag - bestanden overzetten van iphone naar windows 10

1. Als je je SD-Kaart eruit haalt, en er weer in doet krijg je een melding met of je die kaart als portable storage of intern storage wilt gebruiken, kies in dat geval voor intern storage, als dat nog niet lukt, probeer daarna je telefoon te herstarten
  2. Re: Foto's van iphone op computer zetten lukt niet. Geplaatst: 29-06-14 17:30 Dropbox opent meteen, snel importeren en klaar. Weet niet of 2500 foto's gaat lukken, maar heel eind kom je al - anders in meerdere keren
  3. Waardoor u deze muziek niet kunt overbrengen naar pc. Lukt het overzetten van sommige muziek niet, dan zit daar mogelijk het probleem. Muziek overzetten van iPhone naar computer. Voor het overzetten van muziek van iPhone naar pc is software nodig. En uiteraard gaat de voorkeur bij zo'n programma uit naar gratis
  4. Een WhatsApp back-up overzetten naar een nieuwe telefoon is nog niet zo gemakkelijk als het lijkt. Daarom helpen wij je een handje met een Als je een back-up naar een nieuwe smartphone wilt overzetten en geen micro-sd-kaartje tot je beschikking hebt, is het overzetten wat lastiger. Met onderstaande stappen gaat het echter zeker lukken

Contacten overzetten van iPhone iOS naar Samsung Android? Jan, 14 Juni 2019 09:01, Blog. Dit moet je doen om WhatsApp gesprekken, berichten, foto's en video's van je iPhone op je Samsung of Android telefoon te zetten Lezen op de iPhone kan voor veel mensen een dagelijkse routine zijn. Om sommige redenen moet u soms boeken van uw iPhone naar pc overbrengen. iTools bieden een perfecte oplossing om al uw boeken op een eenvoudige manier over te zetten en te beheren Stap 1: Sluit je iPhone aan op je computer en open iTunes als het automatisch niet aansluit.Zorgt ervoor dat je de laatste versie van iTunes hebt om enkele probleempjes die tijdens het proces kunnen opkomen te ontwijken. Stap 2: Nu op de linker sidebar ga naar de Toestellen ingang en zoek naar de naam van je iPhone eronder, Stap 3: Van de tabbladen die je in het bovenste deel van het scherm.

Ik heb een iPhone 7+ met ios13.2.3 er op maar kan de digid app niet activeren met paspoort noch rijbewijs want de app kan de rfid niet vinden. Beide id's zijn nog pas 2 jaar oud, dus nieuw. Maar soms is het moeilijk om MP3 nummers op iPod te zetten. Zoals de gebruiker hierboven zegt, soms kun je niet alle MP3 nummers op je iPod zetten met iTunes. En soms neemt het veel tijd om MP3 op iPod te zetten als je iTunes Bibliotheek traag is. In dit artikel worden methodes gegeven voor het overzetten van MP3 naar iPod met en zonder iTunes

ik heb mijn oude esim verwijderd. hoe moet ik nu de nieuwe activeren Wie een nieuwe mobiele telefoon heeft gekocht, wil WhatsApp vaak samen met alle contacten en de chatgeschiedenis overzetten. We leggen uit hoe je WhatsApp-chats overbrengt naar een nieuwe Android smartphone of iPhone. Dit werkt zelfs bij het overschakelen van Android naar iOS of omgekeerd En ik wil mijn oude WhatsApp chatgeschiedenis overzetten van mijn S3 naar mijn nieuwe S5. Ik heb al al van alles geprobeerd maar het lukt maar niet om op de S5 mijn oude chatgeschiedenis terug te krijgen Lukt het niet via een mobiel netwerk, probeer het dan via een wifi-verbinding. WhatsApp back-up op je iPhone. Let op: Het overzetten van WhatsApp data van iPhone naar Android is vaak een stuk lastiger dan andersom! De makkelijkste manier, en de manier die we je het meest aanraden,. Hier wordt het direct naar je iPhone overgezet. Als het niet lukt om je beltoon zo over te zetten, kies dan je iPhone uit de bovenste rij knoppen. Klik op de optie 'Tonen' in het zijpaneel aan de linkerkant, dat verschijnt als je je apparaat hebt gekozen. Vink 'Synchoniseer tonen' aan en kies de beltoon die je wilt overzetten

Sommige apps worden niet overgezet, vergelijk dat even vanaf je oude iPhone. Heel soms wordt je Whatsapp-geschiedenis niet automatisch overgezet (maar meestal wel). Die backup van WhatsApp kun je ook handmatig doen, op je oude iPhone Ik vind het merkwaardig dat bij in activeren van iCloud op de iPhone niet alle contacten op je iPhone hierheen worden gekopieerd. Mijn vraag is dan ook: weer op. Ik wil dus graag de contacten die de afgelopen maanden niet automatisch naar iCloud zijn gezet alsnog overzetten. berendvy. December 2016. Heb je.

Contacten overzetten iPhone in 3 stappen Tele2 Blo

Android data overzetten. Het afgelopen jaar zijn er een heleboel goede smartphones verschenen, van de OnePlus 6T tot de Huawei P Smart.Met toestellen als de Samsung Galaxy S10 in het vooruitzicht belooft ook het komende jaar mooi te worden. Voor veel mensen betekent dat dat veel gegevens overgezet moeten worden naar een nieuwe smartphone Ik heb vandaag een iphone 8 aangeschaft: Kom er met google niet helemaal uit. Er is vast wel iemand die weet hoe je de historie van wa van mijn android samsung op eenvoudige wijze kan overzetten naar je iphone Data overzetten van je oude naar je nieuwe iPhone Het overzetten van data met iOS 11 is in een oogwenk gebeurd. Contacten, agenda-items, afspraken, herinneringen, foto's, video's en apps, alles zet je gemakkelijk over tussen je oude en nieuwe iPhone Ik wil graag vanaf mijn iphone 11 foto's overzetten naar mijn pc, maar wil alleen het mapje favoriete (met hartje gemarkeerde) foto's overzetten, om van die foto's een fotoalbum te maken. Voorheen kon ik in de mappenstructuur van mijn iphone 7 komen. Nu lukt het mij niet meer

De makkelijkste manier om je contacten mee te nemen naar je nieuwe toestel is door al je data op je simkaart op te slaan. Helaas is dit lang niet bij iedere telefoon mogelijk. Bij een iPhone of Windows Phone kan dit bijvoorbeeld al niet. Heb je een Android toestel, dan werkt dat als volgt: 1. Ga op je Android toestel naar Contacten 2 Ook heb ik het doorschakelen geprobeerd met **21*telefoonnummer# (en ook nog met 1 sterretje ervoor) maar dat lukt ook niet en er komt een foutmelding.(zie printscreen) De iPhone is al herstart en heeft geen effect. Ook heb ik nog met code ##002# geprobeerd om eventuele doorschakelingen op te heffen, maar ook helaas zonder resultaat Ik heb alles overgezet van mijn android naar iphone. whatsapp geinstalleerd maar nu wil ik de chats ( whatsapp) van android naar iphone krijgen. Ik heb een back up in Google Drive Hoe moet ik dit aanpakken dank Fre Gegevens overzetten via iTunes Als de iCloud reservekopiefunctie niet ingeschakeld is, zal iTunes automatisch een reservekopie maken van je iPhone, als je deze aansluit op een computer. Je kan deze procedure ook 'manueel' uitvoeren: 1. Sluit je oude iPhone op je Mac aan en open iTunes. 2 Bestandsoverdracht via mediaoverdracht lukt niet; Spring naar oplossing OPGELOST Oorspronkelijke onderwerp: Bestandsoverdracht via mediaoverdracht lukt niet. Onderwerpopties. ik wil foto's overzetten naar mijn PC(desktop) maar krijg alleen melding opladen via kabel. Opgelost! Ga naar oplossing. 0 Likes Delen. Beantwoorden

Overzetten lukt nog niet? Dag Kasander, dank voor je hulp. Windows 7 is het besturingsprogramma. Ik kan klikken op alle mappen overzetten, en per map, maar hij zet niets over. Als ik rechtstreeks via de computer opneem, registreert hij dit wel en kan ik ook op afspelen drukken. Ik zie het metertje lopen, maar hoor geen geluid. 29 april 2016 01:1 Methode 3. Synchroniseren Outlook met iPhone met Using Exchange Als je Microsoft Exchange (2003, 2007, 2010), Outlook hebt kun je Exchange gebruiken om je iPhone te synchroniseren met Outlook kalenders en contacten Iphone 4s aangeschaft voor mn dochter, krijg deze niet meer aan maar een kabeltje met pijltje naar itunes. aangesloten op itunes en proberen te herstellen, apple in beeld en de balk loopt tot de helft. dan stopt ie en krijg ik foutmelding 29 (de iphone kan niet hersteld worden)

Als je je iPhone aan de Mac hangt met een kabeltje, kun je sneller data overzetten dan via wifi. iTunes opent dan en als je iPhone is verschenen in de linker kolom, kun je hem selecteren en allerlei instellingen Home-video's terugzetten van iphoto naar iPhone 4 lukt niet Ik heb dat geprobeerd, maar ik kom er niet uit Ik heb nog een bijkomende vraag, ik doe alles via iCloud , als ik de iphone met een kabel verbind, dan heb ik vroeger eens gehad dat hij alles dubbel overzet, ook mijn contacten, of ben ik verkeerd , ik wil alleen het muziek van de mac naar de iphone overzetten, en moet ik dan op mijn iphone synchroniseren in schakelen, ik heb hem even verbonden.

Goedemorgen forum, Ik heb m'n abo verlengd met een nieuw toestel. Kreeg vandaag het toestel binnen, blijkt er ook een nieuwe SIM kaart bij te zitten. Volgens het bijgeleverde welkom boekje moet ik eerst de nwe SIM kaart activeren. Als ik dat doe, lees ik bij activatie stap 1 zet alle co.. Sinds donderdag in bezit van Sportage 3 uit 2011. Koppelen Iphone 5 aan de bluetooth fabrieksradio lukte wel. Maar ik kan alleen gebeld worden. Krijg wel de tekst transfer complete na het koppelen maar het lijkt erop dat de telefoonlijst niet wordt overgezet. Ik krijg alleen een dame die pardon z.. Dan wordt de website niet automatisch mee overgezet naar het nieuwe account. De snelste oplossing is vooraf zelf een backup maken van de website en deze direct na de overdracht overzetten op de domeinnaam op het nieuwe account. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze specialisten. Zij zetten de website voor jou over GPX bestanden van je Iphone overzetten naar je Garmin gps. Steeds vaker krijgen we de vraag hoe je zonder computer gpx bestanden van je smartphone op je Garmin gps kunt krijgen. Dat is handig wanneer je op vakantie bent en je thuis de tochten nog niet hebt gedownload Ik heb het heel vaak geprobeerd maar het lukte niet. Ik had het toen met mijn moeder haar telefoon geprobeerd (Samsung galaxy s5 neo) toen lukte het wel maar nu kan ik mijn gegevens nog steeds niet overzetten van mijn s6 naar mijn s8 wat kan ik doen? Ik wil namelijk mijn wifi wachtwoorden etc niet kwijt raken

• EAN code aansluiting.
  • Kortingscode Voordeelwijnen.
  • VPPK samenvattingen Pedagogische Wetenschappen.
  • Radiator draaiknop vervangen.
  • Baby bump quotes.
  • Spreekwoorden iets achter de hand hebben.
  • Calquat tree osrs.
  • Wij behouden ons het recht voor.
  • Roemeense katten.
  • Google Painter.
  • Subaru XV 2013 review.
  • Hacksaw Ridge IMDb.
  • Lekker Nieuwkoop.
  • Bikerhotel Eifel.
  • Karsten Tent Zwaag.
  • Glazen overkapping tussen 2 muren.
  • Veranda online.
  • Tim Daly.